poszukuje pracownika na stanowisko Głównego Księgowego
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żurawia 32/34
Wymiar etatu: pełny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności:
- Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki a zwłaszcza wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych.
- Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Opracowywanie projektów instrukcji i uregulowań wewnętrznych w zakresie obowiązujących w jednostce zasad rachunkowości, w szczególności zakładowego planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, kontroli i archiwizowania dokumentów w sposób zapewniający ich ochronę.
- Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej.
- Sporządzenie sprawozdań dla GUS w zakresie swojego stanowiska.
- Dokonywanie okresowych analiz wykorzystania środków finansowych.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
- Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki.
- Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki.
- Opracowywanie planu finansowego wydatków oraz projektu planu na rok następny
- Sporządzanie wniosków o zmianę planu finansowego wydatków.
- Kontrola nad dekretowaniem i wprowadzaniem danych do systemu księgowego i elektroniki bankowej.
- Terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami księgowanie wydatków i kosztów oraz miesięczne uzgadnianie kont w tym zakresie.
- Przygotowywanie niezbędnych wewnętrznych dokumentów księgowych Biura.
- Sporządzanie miesięcznych wydruków dziennika, księgi głównej i zestawienia obrotów i sald.
- Uzgadnianie zobowiązań i należności Biura PKA.
- Nadzorowanie i koordynacja pracy podległych pracowników księgowości, ich bieżące szkolenie i instruowanie.
- Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.
- Bieżąca analiza obowiązujących przepisów w zakresie wykonywanych czynności, oraz zgłaszanie na bieżąco przełożonym wprowadzonych ustawowych zmian celem dostosowania ich do obowiązującego stanu prawnego
- Kierowanie pracą Komisji Socjalnej Biura PKA.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się̨ po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe – ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe lub wykształcenie średnie, policealne lub pomaturalne ekonomiczne,
- staż pracy i doświadczenie w księgowości – min. 3 lata w przypadku wykształcenia wyższego lub min. 6 lat w przypadku wykształcenia średniego,
- posiadanie doskonałej znajomości zasad księgowości budżetowej , planu kont, klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
- obywatelstwo polskie,
- biegła obsługa komputera ( Office 365 ),
- znajomość programów księgowych: Symfonia – Finanse i Księgowość; Płace,
- znajomość programu Symfonia, Trezor, NBP,
- umiejętność nadzorowania zespołu oraz sprawnej organizacji pracy, samodzielność i skuteczność w komunikacji,
- zdolność do wykonywania zadań pod presją czasu,
- kandydat powinien spełniać wymagania określone w Kodeksie Etyki PKA, dostępnym do pobrania na stronie internetowej www.pka.edu.pl
Wymagania dodatkowe/pożądane:
- posiadanie wystarczającej wiedzy i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programów komputerowych do prowadzenia księgowości,
- posiadanie umiejętności sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
- doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych ( podobne stanowisko pracy),
- znajomość zagadnień w zakresie funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych,
- komunikatywność, konsekwencja w realizacji zadań, dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa,
- wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki, odporność na stres, dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: dnia 20 lipca 2020 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do Biura
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Polskiej Komisji Akredytacyjnej, Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa (z dopiskiem na kopercie „ogłoszenie o pracę”)
Rekomendujemy przesyłanie oświadczenia o posiadanym obywatelstwie zamiast kopii dokumentu potwierdzającego obywatelstwo. Oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Biuro PKA zastrzega sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną̨ zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: można uzyskać pod nr tel. (22) 563 17 44.
Dane osobowe – klauzula informacyjna:
Administratorem danych jest Biuro Polskiej Komisji Akredytacyjnej z siedzibą w Warszawie (00-515), przy ul. Żurawiej 32/34. Mogą się Państwo z nami skontaktować poprzez wysłanie wiadomości na adres: pka@pka.edu.pl. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat przetwarzania i ochrony danych osobowych prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych – iod@pka.edu.pl
Dane będą przetwarzane na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego i zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem, art. 6 ust. 1 lit. a) – w przypadku podania przez kandydata danych wykraczających poza katalog wskazany art. 22[1] Kodeksu pracy. Podanie danych określonych w art. 22[1] Kodeksu pracy jest obowiązkowe. Niepodanie tych danych uniemożliwi wzięcie udziału w postępowaniu konkursowym. Podanie danych w zakresie wykraczającym poza wymogi prawa powszechnie obowiązującego jest dobrowolne. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Jeżeli kandydat w aplikacji przekazał dane wykraczające poza katalog wskazany art. 22[1] Kodeksu pracy, na podstawie wyrażonej przez siebie zgody, może ją cofnąć w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych. Dokumenty zgromadzone w ramach postępowania konkursowego przechowywane będą maksymalnie przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia rekrutacji. Odbiorcami danych osobowych są obsługujące administratora firmy w zakresie IT, hostingu, niszczenia dokumentacji papierowej, przedsiębiorstwa świadczące usługi pocztowe oraz serwis Praca.pl.
poszukuje pracownika/-ów do zespołu analiz, badań i komunikacji.
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żurawia 32/34
Wymiar etatu: możliwość zatrudnienia zarówno w pełnym, jak i niepełnym wymiarze czasu pracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje gromadzenie, analizowanie
i opracowywanie danych ilościowych i jakościowych na potrzeby efektywnej realizacji zadań Polskiej Komisji Akredytacyjnej, w tym przygotowywanie analiz, raportów i opracowań dotyczących zapewniania jakości w szkolnictwie wyższym, a w szczególności:
- Prowadzenie analiz zebranych informacji nt. funkcjonowania Polskiej Komisji Akredytacyjnej i opracowywanie cyklicznych zbiorczych raportów analitycznych dot. przebiegu procesów oceny i opiniowania wniosków.
- Prowadzenie meta-analiz/badań o charakterze przekrojowym istotnych dla rozwoju zewnętrznego systemu zapewniania jakości w szkolnictwie wyższym.
- Współtworzenie raportów, publikacji i materiałów wspierających interesariuszy Polskiej Komisji Akredytacyjnej, w tym materiałów informacyjnych i szkoleniowych.
- Udział w pracach związanych z upowszechnianiem informacji nt. funkcjonowania Polskiej Komisji Akredytacyjnej (np. strona internetowa, ulotki itp.).
- Udział w pracach przy tworzeniu rozwiązań o charakterze organizacyjnym z zakresu monitorowania funkcjonowania Polskiej Komisji Akredytacyjnej w celu przygotowania propozycji usprawnienia procesów.
- Wsparcie działań adresowanych do Polskiej Komisji Akredytacyjnej poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania i problemy zgłaszane przez interesariuszy zewnętrznych, w tym udział w seminariach i warsztatach.
- Współpraca z autorami ekspertyz, opinii i analiz.
- Współpraca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej, w tym udział w projektach międzynarodowych realizowanych przez Polską Komisję Akredytacyjną obejmujących rezultaty o charakterze analitycznym.
- Udział w seminariach informacyjnych i spotkaniach konsultacyjnych związanych z wykonywanym zakresem.
- Prezentowanie rezultatów działań analitycznych i rekomendacji.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się̨ po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe
- Wiedza nt. funkcjonowania systemu szkolnictwa wyższego oraz Polskiej Komisji Akredytacyjnej
- Umiejętność swobodnego posługiwania się słowem pisanym
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętności wyszukiwania, selekcjonowania i prezentowania danych ilościowych i jakościowych, a także ich analizy i interpretacji
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office 365
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Komunikatywność, umiejętność współpracy z podmiotami zewnętrznymi
- Bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, asertywność, rzetelność
- Kandydat powinien spełniać wymagania określone w Kodeksie Etyki PKA, dostępnym do pobrania
Wymagania dodatkowe/pożądane:
- Doświadczenie zawodowe w zakresie wyspecyfikowanego zakresu zadań (potwierdzone autorstwem artykułu, raportu, notek redakcyjnych)
- Doświadczenie w pracy koncepcyjnej, analitycznej oraz doświadczenie redaktorskie w tworzeniu koncepcji i opracowywaniu tekstów tj. ekspertyz, raportów, materiałów informacyjnych.
- Doświadczenie w realizacji projektów badawczych i/lub wdrożeniowych w obszarze szkolnictwa wyższego.
- Doświadczenie wynikające z pracy eksperta w instytucji działającej w obszarze szkolnictwa wyższego, preferowane doświadczenie w pracy dla instytucji akredytacyjnej
- Znajomość środowiska narzędzi informatycznych umożliwiającego prowadzenie badań ilościowych.
- Proaktywna postawa i orientacja na tworzenie rozwiązań i doskonalenie procesu oraz bardzo dobre umiejętności myślenia analitycznego, strukturyzowania i rozwiązywania problemów.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o takiej znajomości
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: dnia 20 lutego 2020 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do Biura.
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Polskiej Komisji Akredytacyjnej, Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa (z dopiskiem na kopercie „ogłoszenie o pracę – pracownik w zespole badań, analiz i komunikacji z otoczeniem”).
Rekomendujemy przesyłanie oświadczenia o posiadanym obywatelstwie zamiast kopii dokumentu potwierdzającego obywatelstwo. Oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Biuro PKA zastrzega sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną̨ zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: można uzyskać pod nr tel. (22) 563 17 44.
Dane osobowe – klauzula informacyjna:
Administratorem danych jest Biuro Polskiej Komisji Akredytacyjnej z siedzibą w Warszawie (00-515), przy ul. Żurawiej 32/34. Mogą się Państwo z nami skontaktować poprzez wysłanie wiadomości na adres: pka@pka.edu.pl. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat przetwarzania i ochrony danych osobowych prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych – iod@pka.edu.pl
Dane będą przetwarzane na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego i zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem, art. 6 ust. 1 lit. a) – w przypadku podania przez kandydata danych wykraczających poza katalog wskazany art. 22[1] Kodeksu pracy. Podanie danych określonych w art. 22[1] Kodeksu pracy jest obowiązkowe. Niepodanie tych danych uniemożliwi wzięcie udziału w postępowaniu konkursowym. Podanie danych w zakresie wykraczającym poza wymogi prawa powszechnie obowiązującego jest dobrowolne. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Jeżeli kandydat w aplikacji przekazał dane wykraczające poza katalog wskazany art. 22[1] Kodeksu pracy, na podstawie wyrażonej przez siebie zgody, może ją cofnąć w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych. Dokumenty zgromadzone w ramach postępowania konkursowego przechowywane będą maksymalnie przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia rekrutacji. Odbiorcami danych osobowych są obsługujące administratora firmy w zakresie IT, hostingu, niszczenia dokumentacji papierowej, przedsiębiorstwa świadczące usługi pocztowe oraz serwis Praca.pl.
Dyrektor Biura Polskiej Komisji Akredytacyjnej poszukuje pracownika
do którego zadań będzie należała praca w dziale księgowości. Z treścią ogłoszenia można zapoznać się tutaj.
Nabór zakończony. Termin składania dokumentów: do dnia 30 września 2019 r.
Dyrektor Biura Polskiej Komisji Akredytacyjnej poszukuje pracownika/ -ów
do zespołu analiz, badań i komunikacji. Z treścią ogłoszenia można zapoznać się tutaj.
Nabór zakończony. Termin składania dokumentów został przedłużony: do dnia 30 października 2019 r.
Dyrektor Biura Polskiej Komisji Akredytacyjnej poszukuje pracownika
do którego zadań będzie należała obsługa prac zespołu/-ów Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Z treścią ogłoszenia można zapoznać się tutaj.
Nabór zakończony. Termin składania dokumentów: do dnia 30 sierpnia 2019 r.
poszukuje pracownika/-ów, do którego zadań będzie należała
obsługa prac zespołu/-ów Polskiej Komisji Akredytacyjnej
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żurawia 32/34
Wymiar etatu: pełny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności:
- terminowe i zgodne z przepisami sporządzanie listy płac pracowników Biura oraz listy wypłat z tytułu umów zlecenia i umów o dzieło
- sporządzanie przelewów wynagrodzeń do właściwych banków i przelewów potrąceń wynikających z listy płac, umów zleceń i umów o dzieło
- naliczanie składek ZUS, potrąceń i podatku dochodowego od osób fizycznych
- sporządzanie, kompletowanie i przekazywanie do ZUS dokumentacji niezbędnej do dokonywania wypłat zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych, macierzyńskich i wychowawczych
- terminowe i zgodne z przepisami sporządzanie dokumentów dotyczących ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników Biura oraz osób z którymi zostały zawarte umowy zlecenia
- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z urzędami skarbowymi dotyczących Biura, jej pracowników oraz osób współpracujących w ramach umów cywilno-prawnych
- prowadzenie dokumentacji ubezpieczenia grupowego pracowników Biura
- prowadzenie rachunku zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
- współpraca z pozostałymi pracownikami księgowości w zakresie spraw objętych działaniem księgowości
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się̨ po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi
z samozamykaczami.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie – preferowane ekonomiczne, mile widziane wykształcenie wyższe
- dobra znajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych, podatkowych, prawa pracy oraz rachunkowości budżetowej
- minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- biegła umiejętność obsługi komputera (środowisko Office 365)
- preferowana znajomość programu Symfonia, Płatnik, NBP
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, samodzielność i skuteczność w komunikacji
- zdolność do wykonywania zadań pod presją czasu
- kandydat powinien spełniać wymagania określone w Kodeksie Etyki PKA, dostępnym do pobrania na stronie internetowej www.pka.edu.pl
Wymagania dodatkowe/pożądane:
- doświadczenie zawodowe w zakresie wyspecyfikowanych zadań
- doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw kadrowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: dnia 5 marca 2020 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do Biura
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Polskiej Komisji Akredytacyjnej, Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa (z dopiskiem na kopercie „ogłoszenie o pracę”)
Rekomendujemy przesyłanie oświadczenia o posiadanym obywatelstwie zamiast kopii dokumentu potwierdzającego obywatelstwo. Oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Biuro PKA zastrzega sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną̨ zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: można uzyskać pod nr tel. (22) 563 17 44.
Dane osobowe – klauzula informacyjna:
Administratorem danych jest Biuro Polskiej Komisji Akredytacyjnej z siedzibą w Warszawie (00-515), przy ul. Żurawiej 32/34. Mogą się Państwo z nami skontaktować poprzez wysłanie wiadomości na adres: pka@pka.edu.pl. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat przetwarzania i ochrony danych osobowych prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych – iod@pka.edu.pl
Dane będą przetwarzane na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego i zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem, art. 6 ust. 1 lit. a) – w przypadku podania przez kandydata danych wykraczających poza katalog wskazany art. 22[1] Kodeksu pracy. Podanie danych określonych w art. 22[1] Kodeksu pracy jest obowiązkowe. Niepodanie tych danych uniemożliwi wzięcie udziału w postępowaniu konkursowym. Podanie danych w zakresie wykraczającym poza wymogi prawa powszechnie obowiązującego jest dobrowolne. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Jeżeli kandydat w aplikacji przekazał dane wykraczające poza katalog wskazany art. 22[1] Kodeksu pracy, na podstawie wyrażonej przez siebie zgody, może ją cofnąć w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych. Dokumenty zgromadzone w ramach postępowania konkursowego przechowywane będą maksymalnie przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia rekrutacji. Odbiorcami danych osobowych są obsługujące administratora firmy w zakresie IT, hostingu, niszczenia dokumentacji papierowej, przedsiębiorstwa świadczące usługi pocztowe oraz serwis Praca.pl.
